neděle 26. června 2011

Informace o stěhování - ČTVRTEK

Harmonogram stěhování:

14:00 hodin sraz všech na Nám.Míru 13 Krnov
14:00 - 15:00 balení a chystání materiálu a nábytku
15:00 příjezd stěhovacího auta - pan Loskot (SNÁŠENÍ VĚCÍ A ODVOZ)
15:00 rozdělení na 2 skupiny: skupina I. bude pracovat na Nám.Míru, a skupina II. bude už v nové místnosti v Karnole vynášet přivezený materiál a nábytek.
15:00 - 17:00 odvozy
17:00 - 18:00 úklid místnosti Nám.míru 13 (skupina I.) a (skupina II.) uspořádání věcí a úklid, konec stěhování.

šéf skupiny I. = Hanka Neugebauerová
šéf skupiny II. = Marika Loskotová a Radovan Rosický

úkoly:

TENSING = už před 30.6. nachystá svůj drobný materiál A nástroje do krabic a pouzder na převoz, které popíše a označí "tensing"
ČCE = už před 30.6. nachystá svůj drobný materiál do krabic, které popíše a označí "ČCE"
DOBROVOLNICKÉ CENTRUM = už před 30.6. nachystá svůj drobný materiál + PC do krabic, které popíše a označí "DC Elim"

Binec a materiál, který už bude na vyhození, stejně jako rozbité věci a nábytek se bude odvážet do sběrného dvora. Tudíž se dá na jednu hromadu a pak se to naráz odveze. To co nebude označeno, zabaleno v krabicích , apod. se bude VYHAZOVAT. Prosím, udělejte tedy během 14 dní generální úklid a uspořádání svých věcí, aby nebyla pak zbytečná nepříjemnost.

Děkuji předem za spolupráci!

Jakékoliv dotazy prosím směřujte na mne.
Děkuji
Hanka

Žádné komentáře: